کد خبر: ۱۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مس سونگون  به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در دیدار نخست مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت 15 امروز در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار که حساس‌ترین بازی این مرحله محسوب می‌شد به نوعی یک دیدار انتقامی برای گیتی‌پسند به حساب می‌آمد تا شکست فصل گذشته خود را در مقابل حریف تبریزی‌اش جبران کند.

در نیمه نخست این دیدار که بیشتر به صورت درگیرانه دنبال شد هر 2 تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم این تیم مس بود که بازی را بهتر آغاز کرد اما برخلاف جریان مسابقه تیم گیتی‌پسند توسط قدرت بهادری در دقیقه سوم این نیمه گل نخست را به ثمر رساند.

در ادامه باز هم گیتی‌پسند بر روی یک حرکت ترکیبی و زیبا توسط وحید شفیعی به گل رسید تا کار برای مسی‌ها سخت شود.

پس از این گل تیم مس از روی یک ضربه خطا گل نخست خود را توسط بابک نصیری به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد.

در ادامه باز هم حملات شاگردان علیرضا افضل جواب داد و تیم مس گل تساوی را توسط محمد زارعی به ثمر رساند تا دوباره همه چیز به تساوی برسد.

در حالی که 2 دقیقه به انتهای این دیدار جذاب باقی مانده بود سالار آقاپور گل سوم‌ تیم مس را به ثمر رساند تا این دیدار تماشایی با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان افضل به پایان برسد.

انتهای پیام‌/172/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار